fredag 17 september 2010

Tobbe nitton!



(8) Vilken bra dag, vilken gla' dag, vi ska fira din födelsedag idag. Du kom ut och du skrek, du va liten och blek, men det va' på din födelseda'!

Den låten lärde Malin Jonsson (Ingemarsson) klass 4 i oleby skola, och de fick sjunga den för alla födelsedagsbarn.
Den ska jag sjunga för tobbe sen.

kl 4 kommer han och hämtar mig, så innan dess tänkte jag plocka på rummet. igen. det är totalt omöjligt att ha ett städat rum. jag förstår inte.
jag ska också klä på mig, äta, och göra spanska.
får nog ta och lägga på ett kol, klockan är halv 3.
vad har jag gjort hela dagen? varför har jag inte gjort allt som jag behöver göra de senaste fyra timmarna när jag ändå varit hemma?
näej, drygt. :)

Grattis finaste <3 :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar