fredag 3 september 2010

shoppingdag nästa

imorgon sticker jag och lina till karlstad för o göra av med lite pengar. ska bli gött o få utöka garderoben lite, och även smyckeskrinet! behövs verkligen. jag vill ha ringar, armband, och kanske också halsband. varför inte örhängen? har lite svårt att bestämma oss vilket tåg vi ska ta bara.. hur länge orkar vi gå i affärer? eller rättare sagt, hur långt räcker pengarna? :p det lilla jobbiga är att vi måste vänta från kl 4, då allt stänger, till kl 6 då tåget hem går. hm, hm, hm.. det kommer jag fundera på in i sista sekund innan jag somnar ikväll. kommer antagligen också drömma om det.

idag kom iaf min bästaste och roligaste vän som jag inte sett på 2 veckor, hem från karlstad. så himla gött. blev en liten promenad och kinamat på det, och skratting. haha du vet att du är bäst <3



1 kommentar: