fredag 20 augusti 2010

Sitter här och lyssnar på mysmusik. Gosen åkte nyss härifrån efter mycket tvekan hit och dit. Jaga eller stanna? Stanna eller jaga?
'dom har sett flera stycken råbockar nu'
'nej, jag vill stanna'
'fast.. fan'
'nej förresten, jag skiter i det'.
Till slut drog vi lott. Svart kort i kortleken betydde jaga, medan rött (som kärleken ;) betydde stanna. Ni förstår vad det blev för färg.. Menmen, jag har iaf massa One Three Hill program att titta på och salta, goda pistaschnötsskal att suga på, så ska nog klara mig. Han kommer antagligen imorgon igen.

För mig ringer klockan 9 imorgon, kanske till och med tidigare. Jag har lovat min mor att hjälpa till på loppis.. phu.

Nu blir det oth för hela slanten.
Förresten, finns en bil i torsby med det registreringsnumret;
maja - kolla! O-T-H :D
tobbe - eh, o-c-h?


puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar