torsdag 19 augusti 2010

och så var sommarn slut igen

Det är himla konstigt hur dagarna på ett sommarlov kan gå så otroligt fort. 69 av våra 72 lediga dagar har nu gått. Bara TRE förbannade dagar kvar :( nu vill jag ut, ut o leva livet dessa 3 dagar. Men vad gör jag? Sitter framför en fyrkantig skärm som jag sett i stort sett varje dag sen pappa kom in o berättade för mig att han köpt något han visste jag skulle tycka om. En stor vit klumpeduns som var det coolaste i världen.

Så här sitter jag nu, även fast en dator inte är i närheten av det som är mest coolt på på vårt klot. Men vad ska man göra när det bara regnar hela tiden?
Det ska jag nog faktiskt fråga mig själv egentligen för sommarn tvåtusen9 regnade det ungefär konstant, typ hela tiden, och det var den bästa sommar jag nånsin varit med om.
Bara hanna kan komma hem snart så hon tar mig ifrån mitt rum i alla fall.  



sommarfest 09
<3
nyskoga 09




kommer alltid vara ledsen för att vi inte tog några bilder under dagen, innan, nyskoga :(

2 kommentarer: