söndag 22 augusti 2010

2300 fick vi ihop på loppis! på bara massa dynga? små skitprylar som legat i garderober/garage/uthus. Det va verkligen över förväntan kan man säga. känns GÖTT

Tobbe hämtade mig runt 1 för att han då skulle på fotboll. Men när vi kom hem och skulle gå för att hämta extranyckeln... ni fattar nog. Ingen nyckel hängde ute, och självklart så var både dörren på verandan och pannrumsdörren låst.
Förfan  :( mamma skulle komma hem om tre timmar och tobbe skulle iväg på match typ, nu.

 - men fönstret är öppet!



och jajjemen, så fick det bli.



















in kom han, och in kom jag.
Precis då kom pappa, så tobbe och han åkte iväg direkt. Jag gick och kikade i tobbes bil för att se om nycklarna satt i, och YES. Jag satte mig i och körde bilen närmare huset. Drog sen ut dammsugare, trasa, vattenhink och borste. Så satte jag igång o städa. Hur mycket gräs kan de finnas i en bil? En städning var välbehövlig. Bilen ställde jag tillbaka till samma ställe sen för att han inte skulle lägga märke till att jag faktikst flyttat på den, och kanske kolla i den, och då märka att den var städad direkt han kom hem.
fast.. han hann inte ens komma in i rummet fören; "har du städat min bil!?? :)"

jag som tänkte fråga om vi skulle ta en biltur så jag skulle få se hans reaktion, menmen :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar